Dlaczego Centerdi

● Bezpośredni importer

● Sprawdzony sprzedawca

● Gwarancja dostępności

● Bezpieczeństwo zakupów

● Szybka i tania dostawa

● Darmowy odbiór osobisty

Gwarancja i serwis towarów

W sklepie Centerdi na produkty obowiązują 2 typy gwarancji. Informację na temat czasu i typu gwarancji można znaleźć na karcie każdego produktu w zakładce "Gwarancja".

 

Gwarancja producenta


Produkty posiadają gwarancję producenta, która obowiązuje na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do każdego produktu. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

 

Gwarancja Centerdi


W przypadku gdy w zakładce "Gwarancja" znajduje się informacja "gwarancja Centerdi" produkt należy odesłać (lub dostarczyć osobiście) na własny koszt na adres naszego magazynu mieszczącego się w Białymstoku, po wcześniejszym nadaniu numeru RMA zgłoszenia, który można uzyskać wypełniając formularz "Zgłoszenie reklamacyjne" na stronie Centerdi.pl w zakładce "Moje Konto" lub klikając TUTAJ.


W razie problemów z wypełnieniem zgłoszenia na stronie RMA, prosimy o wydrukowanie formularza reklamacyjnego, który można pobrać TUTAJ.


Gwarancja Centerdi w żadnym stopniu nie wyłącza uprawnień konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową, ani tych uprawnień nie zastępuje. Wskazane warunki reklamacji z tytułu „Gwarancji Centerdi” w żadnym stopniu nie dotyczą postępowania reklamacyjnego przysługującego konsumentowi z tytułu niezgodności towaru z umową.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij