Gwarancja i serwis towarów
W sklepie Centerdi na produkty obowiązują 2 typy gwarancji. Informację na temat czasu i typu gwarancji można znaleźć na karcie każdego produktu w zakładce "Gwarancja".
Gwarancja producenta
Produkty posiadają gwarancję producenta, która obowiązuje na terenie
Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone
w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do każdego produktu. Większość produktów
posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty
serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne
informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych
dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
Gwarancja Centerdi
W przypadku gdy w zakładce "Gwarancja" znajduje się informacja "gwarancja Centerdi" produkt należy odesłać (lub dostarczyć osobiście) na własny koszt na adres naszego magazynu mieszczącego się w Białymstoku, po wcześniejszym nadaniu numeru RMA zgłoszenia, który można uzyskać wypełniając formularz "Zgłoszenie reklamacyjne" na stronie Centerdi.pl w zakładce "Moje Konto" lub klikając TUTAJ.
W razie problemów z wypełnieniem zgłoszenia na stronie RMA, prosimy o wydrukowanie formularza reklamacyjnego, który można pobrać TUTAJ.
Gwarancja Centerdi w żadnym stopniu nie wyłącza uprawnień konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową, ani tych uprawnień nie zastępuje. Wskazane warunki reklamacji z tytułu „Gwarancji Centerdi” w żadnym stopniu nie dotyczą postępowania reklamacyjnego przysługującego konsumentowi z tytułu niezgodności towaru z umową.